tisdag 1 oktober 2013

Nytt rekord

Igår hade jag rekord på visningar på bloggen, kul!
328 st!! Häftigt

Åh vet ni en till rolig sak?! Jag har vunnit en tävling, jag som aldrig vinner något.
På Instagram är det en tjej som heter Malin Nylén som ordnar tävling varje vecka som heter Veckans utmaning. Det är olika träningsövningar man ska göra varje dag och ta en bild och publicera på Instagram. Förra veckan var det 40 situps med bollrotation.
Tanken är att man ska vara så kreativ som möjligt och visa att det går att träna var som helst och hur som helst.
Jag har t ex hemma i lägenheten använt 6kg kattsand som vikt, eller på Norgeresan packrullen och en dag en sten.
Schyssta bilder blir det ju så klart när man är gift med en duktig fotograf


Jag vann en parfym från Escada!

Ett annat rekord som är satt idag är att på Fettfajten som vi drog igång idag på jobbet, blev vi hela 13 stycken! Nu är det bara att växla ner och trampa gasen i botten. 2600kr i potten! Det skulle ju sitta fint till jul.
Men det är många som är sjukt taggade på att vinna, så det kan bli en tuff kamp.

Jag har ju i alla fall skött mig bra idag :)
Har ätit mindre än min dagsranson och varit på gymmet och kört bröst och mage, avslutade med att jogga 2 kilometer på bandet.

Tjipp tjipp!

3 kommentarer:

  1. Heja. heja,heja! Jag blir trött bara av att läsa, men yoga är bra för gamla morsor, så det så.
    Träna på,bara det är bra för både kropp och själ!
    Puss och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja yoga är väl jättebra träning! Men inget för mig...tur det finns träning som passar alla.
      Tack bästa mamma.
      Puss & kram

      Radera
  2. Samma som föregående2 oktober 2013 kl. 19:19

    Grattis till parfymen förresten, bra bild!

    SvaraRadera