måndag 7 oktober 2013

Lyckliga jag!!

Förstår ni vad som händer i mitt liv?
Jag ska berätta vilken fantastisk måndag detta blev. Kanske den bästa måndagen i mitt liv!

Jag följer en tjej som heter Malin Nylén, hennes blogg läser jag varje dag.
Jag gillar hennes stil, den verkar sund på nåt sätt.

Nu för tiden är så mycket konstiga recept med konstiga ingredienser, konstiga dieter, pulver och piller många förespråkar idag så man blir alldeles svettig.

Själv är jag bara ute efter att hitta den där "perfekta", sunda livsstilen, balans mellan kost, träning och vila. Att kunna äta godis och fikabröd ibland med gott samvete och utan ångest.
En livsstil som jag kan hålla resten av mitt friska liv.
Därför är det roligt att läsa andras bloggar och inspireras av härliga människor.
Det är extra roligt att Malin läst min blogg också, det känns smickrande.

Idag när jag gick in och läste hennes blogg så fick jag en smärre chock, jag var tvungen att läsa flera gånger för att fatta att det var MITT NAMN hon skrivit...
Här är ett utdrag:

Jag gillar verkligen Evas idé med att gästträna med mina läsare. Tack Eva för förslaget! Eftersom att jag jobbar så sjukt mycket och värderar min lediga tid på kvällar och helger så får det ske sådär en gång per månad. Tyvärr är det ju svårt för andra personer som bor i andra delar av Sverige att komma till Stockholm, bara så där, för ett träningspass … En kvinna som jag faktiskt väldigt gärna skulle vilja gästträna med är Maria Wallner som bor i Hedesunda. Det kan ju inte vara så långt, typ två timmars bilfärd? Maria, om du pallar att ta dig till Stockholm från Gävle så ska jag gästträna ”skiten ur dig” ! Jag lovar att viga en hel förmiddag alternativt eftermiddag åt träning och prat om träning, kost, hälsa och livet. Du har också möjlighet att shoppa nya träningskläder i Röhnisch konceptbutik med 15 % rabatt på hela sortimentet. Mina vänner har också 20% rabatt hos Therese Andreasson på skönhetssalongen Devita. Vad säger du Maria, är du på en premiär av det nya konceptet ”gästträna med Malin Nylén”?

Alltså förstår ni hur stort det här är för mig?
Att få träffa en förebild och inspirationskälla!
Just nu är jag så jäkla glad!
Jag, JAG ska få träna ihop med Malin Nylén, äta lunch med henne, prata kost, träning och om livet.
OCH det kommer att vara en fotograf med oss när vi tränar och ta bilder!
Jag vet inte vad jag är mest pirrig över, att träffa Malin, att jag ska jogga med Malin fast jag är så kass på att jogga, eller att det ska vara en fotograf med, eller hitta dit jag ska och åka tunnelbana!

För er som inte vet vem hon är så presenterar hon sig så här:
"Jag är utbildad hälsoutvecklare med mer än 15 år i branschen med kommunikation, konceptutveckling och sociala medier som mina största intressen näst efter träningen. Jag är yrkesverksam i mediebranschen och utöver tidningsproduktion så driver jag ett av Sveriges största kvinnliga träningsnätverk. Jag är lyckligt gift med Mårten Nylén- känd från Biggest Loser Sverige och tillsammans så lanserar vi flera spännande hälsoprojekt under 2013 …"
Kika in på hennes blogg: http://malinnylen.com/

En annan rolig grej är att vi fortfarande står på plats nr 1 i kön på lägenheten, så vi behöver bara oroa oss i 4 timmar till. Jag gissar att man kan göra intresseanmälan fram till tolv i natt...

Tjooohooo! Lite fotovana har man ju skaffat sig :)


3 kommentarer:

  1. Grattis gumman i dubbel bemärkelse!! Så glad för din skull <3

    SvaraRadera
  2. Grattis Maria och lycka till

    SvaraRadera
  3. Fy bubblan va roligt, jag förstår hur det måste pirra i hela kroppen. Kör på och njut av alltihop.
    Grattis från mamma!!!

    SvaraRadera