tisdag 15 oktober 2013

Boxning igen

Ikväll har jag och Malin varit till Söders Fight Gym och kört ett vidrigt, svettigt boxfitpass! Vi var så jäkla nervösa innan för vad som komma skulle. Eller rättare sagt, vi visst ju inte vad vi skulle förvänta oss då det var första gången vi var där.
Skillnaden från det boxpass jag var på förra gången, var att då skiftade man person hela tiden. Nu hade man samma partner hela timmen och bytte bara handskar mot mitsar med jämna mellanrum.

Vem hade trott att det var så himla roligt och slå och sparka!
Nu längtar vi till nästa tisdag båda två.
Det blir nog till att köpa ett par egna handskar snart, dom är inte jättefräscha dom som finns att låna. Man skulle kunna säga att dom luktar APA! Dessutom var dom något för stora...

Igår hoppade jag över gymmet för att istället ta en extra promenad med Sara.
Jag tycker så synd om Sara ibland, hon skickar sms och frågar om vi ska ses, men jag är alltid på gymmet, eller på väg till gymmet, eller redan ute och springer eller på Zumba.
Så igår ändrade jag mina planer när hon frågade.

Imorgon får det bli träningsvila för då ska vi på kurs med Ola istället

Åh Malin Nylén är sjuk, så min dag i Stockholm med henne på fredag är framskjuten... Så tråkigt! Malin, jag hoppas du piggar på dig snart.
För att se det från den positiva sidan, så hinner jag ju träna ännu mer innan det är dags att bli piskad av ett proffs!

Nu kommer jag snart att somna ovaggad!

Tjipp tjipp

2 kommentarer:

  1. Du är grym hjärtat. Jag tycker du ska köpa dig ett par egna handskar!

    SvaraRadera
  2. Jag vet en som snart fyller år........
    (kusin E-B)

    SvaraRadera