torsdag 31 oktober 2013

Käftis & gymbacillen!

Det blev ingen boxning  i tisdags, det blev gymmet istället där jag fick sällskap av både Malin och Henke.
Det var rygg och biceps som fick lite smisk. Jag vågade mig på marklyft för första gången, det gick faktiskt ganska bra, så nästa gång kanske man vågar lägga på lite mer.
Kolla på den här filmen på Youtube med Jenny Kallur:
http://www.youtube.com/watch?v=4ySpGUvZLJY

Henke hade kameran med sig, men jag tror han blev smittad av gymbacillen, för ikväll ska han följa med och träna!
Jag är så lycklig att han vill följa med och träna med mig, hoppas han kommer att tycka det är lika roligt som jag gör.

På måndag ska jag prova på boxing på Korpen i Gävle istället för Söders Fight Gym. Ska bli spännande att se hur det fungerar där.

För övrigt har jag varit hos tandläkaren idag, förra gången jag var där var tydligen 2002... hrmm det är alltså 11 år sedan.
Det är så skönt att jag äntligen tog mig i kragen och gick dit! Inte hade jag något hål heller, det var ju bäst av allt!
Jag får nog tacka mamma för mina fantastiskt friska tänder.
Mamma, som åker till Peru imorgon tillsammans med faster Ingela och blir borta i ett par veckor!
Jag är så glad att du lever livet mamma! Det gör du så jäkla rätt i!
Ser fram emot att du kommer hem igen med en massa bilder.


Snygga miner:


Tog ledigt imorgon så nu har jag helg!
Eftersom vi ska till Långsele i helgen hoppas jag att någon åker och tänder ljus hos pappa och Klas. Vi kommer att göra det imorgon innan vi åker uppåt, men det är väl på lördag det är dags egentligen?

Nu ska vi snart iväg och kötta bröst och triceps jag och min man!
Ha en fin allhelgona helg!

Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul att Henke vill hänga med och träna. Det är verkligen kul att träna tillsammans tycker jag.

    SvaraRadera