måndag 21 oktober 2013

Ger man sig in i leken...

Idag har jag fått min första "elaka" kommentar här på bloggen, på det förra inlägget. Eller, elakt och elakt är det väl inte, bara ett konstaterande från någon anonym läsare.
Först blev jag lite ledsen, men det är väl det som är meningen kanske...att anonym vill att jag ska bli.
What ever!
Skriver man om sig själv och "hänger ut sig" officiellt så får man väl tåla sådant.

Tack alla snälla för fina kommentarer här i bloggen och på facebook och per sms! Det gör gott i själen!

Fick frågan idag om jag ville bli "Veckans Powerbabe" på The B.A.B.Y Network.
Klart jag vill!! Det är ju en ära och jag tokgillar ju idén med detta nätverk.
Vi tjejer behöver hålla ihop och vara rädda om varandra och hjälpa och stötta!

Det är Malin Nylén som är grundare till B.A.B.Y och en del av presentationen ser ut så här:

KVINNOR FÖR KVINNOR – ENTREPRENÖRSKAP, HÄLSA & VÄLGÖRENHET

” True Yourself! ” är slogan till det prestigelösa träningsnätverket  B.A.B.Y. är för tjejer 20+ och står för ett solidariskt budskap och uppmuntrar till ett systerskap i branschen. Genom att hjälpa varandra så kan vi hjälpa andra. Vi vill visa att det går att kombinera ett kommersiellt yrke och göra karriär och samtidigt vara en bra person. En Babie är en kvinna som vet vad hon går för men inte behöver hävda sig genom att trycka ner andra. I nätverket B.A.B.Y. lyfter vi upp varandra istället – den så kallade ” B.A.B.Y. – effekten- The B.A.B.Y. MOVEMENT ”. En B.A.B.Y. visar att det är möjligt att vara självsäker men samtidigt ödmjuk och äkta. Det många glömmer bort i jakten på framgång är att vara sig själva. Vilket måste vara det viktigaste av allt? Vet man inte vem man själv är, vad vet man då?

Blir ni nyfiken och vill läsa mer om nätverket kan ni gå in på
http://thebabynetwork.se/startsida.html

Så nu ska jag försöka knåpa ihop svaren till frågorna som ställs till veckans powerbabe.
Det blir liksom som en liten presentation av mig själv. Det ska även vara en bild så Henke fick ordna en liten photo shoot ikväll innan solen gick ner.




Vilken gillar du bäst?
Själv gillar jag den översta bilden bäst...
Han är en grym fotograf min man!

Ha en fin måndagskväll.
Kramar

8 kommentarer:

  1. Tack hjärtat. Jag tycker också att det översta är bäst.

    SvaraRadera
  2. Den översta... fast du ser snällare ut på den andra ;-) Du är jätte fin och din man är grym med kameran. Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker du är ursnygg på alla bilder men det översta tror jag blir bäst =)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är nu läsare här, fastnade för den "elaka kommentaren" i B.A.B.Y-feeden på FB. Generellt sett tycker jag att det är lite för mycket heja heja i bloggvärlden och så fort man yppar något annat så anses man negativ. Jag tycket konstruktiv feedback är jättebra och önskar att vi kunde ge varandra mer av det, som hjälp att utvecklas när man själv inte ser saker som för omgivningen kan vara uppenbart. MEN, i detta fallet håller jag helt och hållet med din man (att den anonyma människan är en riktigt tönt). Absolut ingen konstruktiv kommentar och dessutom anonym. Verkligen onödigt! Föresten, grattis till Powerbabe-utnämningen. ps. jag gillar den andra bilden, för att du ler på den

    SvaraRadera
  5. Snygg som alltid, bege är bra :)) men den övre vare något som tillade mig mer..
    O som sakt din man är makalöst duktig o ta kanon bilder
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Du ser grym ut på alla bilderna men om jag "måste" välja, så ta den den översta! Och du, din mössa är sååå grym!

    SvaraRadera
  7. Översta bilden är grym... gillar blicken! Kan inte bestämma mig för färg eller svart/vitt - färgbilden är redan så svartvit att färgen ger snyggt fokus åt din blick! Kanonbild. Och kanontjej. Naturligtvis. :)

    SvaraRadera
  8. Vad roligt Maria , hejja dig!!! Tycker nog översta, skit snygga bilder:). Kramar

    SvaraRadera