torsdag 3 oktober 2013

Det går bra nu

kompis det går bra nu.

Träningen denna vecka so far ser ut så här:

Måndag - 3 x promenader
Tisdag - Bröst & mage + 2 kilometer jogging
Onsdag - Zumba 75 minuter
Torsdag - Ben & rumpa

Imorgon ska jag prova boxercise eller vad det nu må heta, hur som helst ska det bli spännande och förhoppningsvis roligt.

Jag räknar kilokalorier så jag snart drömmer om det och väger all föda innan jag stoppar i mig den.
Det är inte så jobbigt som det låter och många tror. Jag måste helt enkelt för att ha koll på hur mycket jag får i mig. Jag har väldigt lätt för att lura mig själv och "glömma bort" en del saker som passerar käften innan det landar i magsäcken.
Japp, sån är jag! Det är inte träningen som är mitt problem, det är kosthållningen.

Mycket att se fram emot till imorgon alltså, boxträning, träffa Malin och framförallt... det är FREDAG!!

Hoppas ni får en härlig helg
Kram

Squats med 20kg kettlebell i händerna, känns finfint i rumpa och insida lår bland annat: 


1 kommentar: