söndag 20 oktober 2013

Bildbevis

Har nu varit på gymmet och tränat rygg och triceps, idag kändes det riktigt bra och jag är nöjd.

En annan sak som jag är nöjd med är mina resultat, mina kroppsliga resultat...
Henke fick ta nya helkroppsbilder på mig idag, det är 2½ månad sen sist och visst har det hänt grejer??!!

Den vänstra bilden är tagen 6 augusti och den högra idag den 20 oktober:



 
 
Jag tycker det syns bäst från sidan att magen har minskat...
Det är det här som gör att man bara vill fortsätta och fortsätta!
Så jäkla skönt känns det!
Det har inte hänt jättemycket på vågen under dom här 2½ månaderna. Men här är ännu ett bevis på att man kanske inte ska haka upp sig allt för mycket på siffror!
 
Nu kommer det sitta fint med söndagsstek hos mamma för att ladda för zumban ikväll!
 
Puss på er!

7 kommentarer:

  1. Wow!! Riktigt impad, du är jätteduktig!!

    SvaraRadera
  2. Kanon bra jobbat vänen.. Du gör det så bra♡♡♡
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad jäkla grym du är! Gillar inte ordet "duktig" men du har verkligen tränat och ätit bra för att få de träningsresultaten. Snart ska vi träna tillsammans! Kranar

    SvaraRadera
  4. Har ju inte hänt ett skit..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle vara intressant att veta om du vågar ge dig tillkänna, jävla tönt!

      Radera
    2. Men nu tror jag minsann den anonyma har väldigt dålig syn. Det har ju hänt massor med den här bruttans kropp! Kul förresten att "hen" följer bloggen och granskar bilderna :)
      Put on your glasses!

      Radera
    3. Det syns tydligt att du blivit av mer underhudsfett för dina muskler syns bättre - så nog sjutton händer det grejer! Keep up the good work! Och du, jäkligt modig är du dessutom som "hänger ut" dig och bjuder på din resa här på bloggen! Kanon!!

      Radera