måndag 30 september 2013

Tre år av oändlig saknad

Hej pappa!

Vet du? Vi saknar dig så förbannat mycket, vi som är kvar här. Jag vill att du ska komma tillbaka till oss nu. Det räcker, vi har sörjt och saknat länge nog nu! Vi har förstått hur ont det gör.
Snälla pappa kom tillbaka!
Du...en sak till...ta med dig Klas också är du snäll. Det gör alldeles för ont att leva utan er. Jag kan inte tro att det är meningen att vi ska behöva gå igenom det här helvetet. Jag kan inte det... förstå.

Snälla pappa, jag behöver dig
Jag behöver få följa med dig ut i skogen ibland
Jag behöver att du ringer mig fast vi egentligen inte har något att säga
Jag behöver en kram ibland

Du...pappa, det är faktiskt fler än jag som behöver dig.
Vi behöver din klokhet.
Vi behöver dina råd
Vi behöver dig hos mamma

Snälla pappa kom tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Ååååå nu riner mina tårar min otroligt vackra vän du skriver så bra
    Jag önskade att jag var hos dig så jag kunnde ge dig en stor stor kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Ja kära svärfar kom tillbaka nu. Vi behöver dej och vi behöver virvelvinden Klas

    SvaraRadera