torsdag 12 september 2013

Manikyr

Jag har verkligen blivit ompysslad ikväll, vilken vardagslyx!
Jag har nämligen fått manikyr av Malin, så skönt och lyxigt.

Malin håller på att utbilda sig just nu och nu i September är ordinarie pris 100 kr för en manikyr i 60 minuter. Jag kan varmt rekommendera er att boka en tid!
Ni når Malin på telefon 073-399 33 38 eller på Facebook.
Massagen är suveränt skön och man känner sig mjuk och len när man går därifrån och har vackra händer och naglar.
Det ska bli spännande att se när hon sen börjar med gelénaglar också.
Malin, du är som gjord för det här! Önskar dig, från mitt hjärta, lycka till med det här!

Jag ser fram emot nästa gång!





1 kommentar:

  1. Det kanske man ska prova, att få sköna och snygga händer/naglar, när jag ska åka utomlands.Då behöver inte mina händer vara i städ och köksmiljö på 15 dagar! Tjoho!

    SvaraRadera