onsdag 25 september 2013

Längesen

Nu var det längesen jag skrev något här, ibland får jag lite skrivkramp.
Men nu har jag så mycket att berätta om istället, dock får det bli lite kortfattat just nu.

Gjorde mitt första gympass på flera veckor då jag ledsnade ur då vågen stod still eller jag gick upp. Den första veckan utan styrketräning gick jag ner 2,4 kilo, men nu struntar jag i det. Jag vill styrketräna! Det är ju roligt!
Nu har jag inte skött mig alls de senaste veckorna ändå, då jag skyllt på tåoperation och därefter förkylning. Så nu har jag stått stilla i vikt, dock bättre än att gå upp så klart!

På söndag är det slutvägning i Fettfajten här i Hedesunda. Tänk att det gått 8 veckor sen jag drog igång det hela, helt otroligt.
Mickis har tappat över 10% under dessa 7 veckor!! Så jäkla bra jobbat!!
Alla har varit jätteduktiga!

Dessutom har jag blivit tillfrågad att köra "Fettfajten" på jobbet också, så på Tisdag den 1 oktober kör vi igång ett gäng där också.
Skitkul ska det bli!
Den gruppen ska köra på i 12 veckor, alltså fram till jul, slutvägningen kommer att bli 20 december.
Hela ELVA stycken är vi i den gruppen just nu, få se om det tillkommer några fler innan tisdag.
Fettfajten is da shit!

Hur som helst, tillbaka till min egen träning, jag körde ett härligt ben och rumpapass igår som gav mig stygg träningsvärk idag! SKÖNT!!
Ikväll har jag varit på Zumba och svettats som en tok.
Imorgon bitti ska jag smyga iväg till gymmet så jag hinner träna innan vi åker mot Funäsdalen, för sen är jag inte hemma och kan träna igen förrän söndag.

Ska bli mysigt att dra iväg på roadtrip igen och få se Norge i höstskrud.
Välkommen långhelg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar