lördag 14 september 2013

Födelsedag

14 september 1985 föddes vår bror Klas Henrik Wallner, en riktig liten satunge med ett helvetes humör, det visade sig rätt tidigt.
Det var nog värre när han var liten än när han blev lite äldre tror jag, även om hans stubin var rätt så kort när han blev vuxen också.
Omtyckt var han ju i alla fall, han hade ett stort umgänge. Han var väldigt snäll Klas, han tyckte om barn och djur och han delade gärna ut kramar.

14 september 2009 sänkte vi ner Klas aska i en urna på kyrkogården i Hedesunda. Jag minns att pappa hade så svårt att släppa taget om urnan, han ville verkligen inte sänka ner den. Han höll den så hårt, så hårt i sin famn.

21 juni 2009 var den vidriga olyckan och den 10 juli var minnesstunden/begravingen.

Vi hade hittade väldigt passande bilder till dödsannonserna tycker jag.



 
Några bilder från begravningen och alla blommor


 
Jag minns inte så mycket från begravningen, jag vet bara att det var väldigt mycket folk i kyrkan.
 
 
Idag ska jag åka till graven och sätta lite blommor, jag hade hellre firat din födelsedag med att ge dig en kram och ett paket och fått lite kaffe och tårta.
Det kan jag aldrig mer göra!
Aldrig mer känns fortfarande lika ofattbart.
Det skulle varit din 28e födelsedag, vi fick inte ens fira din 24e, det känns orättvist.
 
Kram till dig brorsan på din födelsedag, jag saknar dig!
 

 

 

3 kommentarer:

  1. Stor kram till dig Maria! Han är så oerhört saknad.. älskade Klas ♥♥ kramar

    SvaraRadera
  2. Oj så jobbigt det här blev.................KRAM
    E-B

    SvaraRadera