onsdag 11 september 2013

Tack!

Vad roligt att få lite kommentarer i bloggen igen, det var längesen. Trodde nästan ni slutat läsa.
Klart jag skriver mest för min egen del, som minnesanteckningar eller som en dagbok, men klart det är roligt att ha läsare. Så tack snälla ni för fina kommentarer!
Får även kommentarer irl ibland som värmer gott. Ord så som "rippad" och "fit" är superkul att höra.
Det gör att jag mer än gärna fortsätter kämpa på, snart hoppas jag kunna säga orden till mig själv också.
Igår kväll var jag till gymmet och trampade 45 minuter på cross trainern, svettades som en gris förstås.
Tänk om man kunde hålla samma tempo på löpbandet som på cross trainern, det vore nåt det. Jag körde ett random program så motståndet varierade och det blev som att köra intervaller.
Riktigt jobbigt!

Ikväll blev det Zumba igen efter en veckas uppehåll, så himla roligt var det ikväll! Rövsvett utan dess like!!
Två nya låtar hade dom hunnit med på de två gånger jag varit borta, så lite svårt var det att hänga med på dem.
Nu blir det uppehåll en vecka då några i gruppen och instruktören, åker till Portugal på träningsresa! Är smått avis, hade gärna åkt med till Portugal till sol, värme, bad, träning, mat och dryck.
Men jag får snart ut och resa jag också, tillsammans med dom bästa jag vet!
Bara två veckor kvar nu. Längtar efter att få se Norge igen, den här gången i höstfärger förhoppningsvis.

Ha en fin dag.
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar