onsdag 4 september 2013

Fotikappad

Så måste det väl heta? Jag är ju inte handikappad...
Eftersom det fortfarande gör för ont för att få på en sko på den nyopererade tån så har jag idag gått omkring på jobbet i Henkes en foppatoffel.
Vänsterfoten i en converse och högerfoten i en Volkswagen foppatoffel, kan ni hajja att jag blivit mobbad på jobbet idag!

Jag har blodat igenom ännu mera idag när jag gått omkring så jag tog bort bandaget ikväll och la om det på nytt. Så nu känns det faktiskt mycket bättre, det var väl torkat blod och stelnat bandage som gjort att det känts spänt.

Eftersom jag inte fick zumba ikväll så tänkte jag ta en vilodag till idag (igår gick jag faktiskt en 5 km powerwalk på förmiddagen) men när jag låg här på soffan så började det ju förstås krypa i kroppen.
Det fick bli en cykeltur!
Så är snygg var jag på min 12 kilometers runda:
 
Henkes toffel fick även agera cykelsko

 
Försöker lära mig gilla cykelhjälm
 
Min fina Garmin Foretrex som jag fått av min man för att ha koll på tiden, hastigheten och sträckan
 
 
Nu kan det ju bara bli bättre, så snart är jag ute och springer igen och zumbar. Längtar även till att prova lite inlines igen nu när Malin är hemma så jag har någon att åka med.
 
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar