fredag 30 augusti 2013

Välkommen höst!

Det börjar bli höst har jag konstaterat. Morgonpromenaden i morse gick jag i mörkret, inte bäcksvart så klart men dock mörkare än vad jag har varit van vid.
Igår kväll var det mörkt redan vid niotiden. Mig gör det inte så mycket, jag gillar hösten. Skönt att få klä på sig lite och definitivt skönare att springa när det är svalt ute. Jag tycker till och med att jag kan skönja viss gulnad på löven nu, det börjar så smått ta färg.



 
 

 

Nog är väl en riktigt solig och fin höstdag vacker? Rött, gult, orange och grönt, solsken, 8 - 10 grader varmt, en fantastisk årstid.
Är det någon årstid jag skulle kunna vara utan så är det väl vintern kanske, men jag försöker se charmen i den också. Får ge skidorna en chans till i år också.

Snart ska vi åka in och gå på bio, premiären av Snabba Cash 3 Livet deluxe. Det är också en höstig sak tycker jag, att gå på bio.
Eftersom jag inte ser Henke så bra i mörkret i biosalongen så får jag väl dregla över Joel en stund istället.
Han får väl duga...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar