måndag 26 augusti 2013

Tungt!

UPP! Jag har gått UPP 1,4 kilo den här veckan!! Det känns för jävla tungt!
Ja, jag fuskade i helgen... men ska man verkligen behöva gå upp såååå mycket??
Undrar vad det beror på. Jag menar tidigare har jag ju kunnat äta mer "gotta" än så här på en vecka och tränat MYCKET MINDRE. Ändå har jag inte gått upp så mycket varje vecka.

Ja, ja, tråkigt värre, men det är bara att ta nya tag!
Färre godsaker får det i alla fall bli den här veckan och jag måste väl öka träningen ännu lite till.

Dagen har sett ut så här:

Morgonpromenad
Frukost - 1 grovt bröd (97% fullkorn) med 1 ägg
Mellis - smoothie på lättyoghurt, blåbär och lite proteinpulver
Lunch - Köttfärsbiffar i rödvinssky med råkostsallad
Mellis -  ½ Gainomax proteinbar

Gym - axlar och biceps

Middag - Rostasbiff med grönsallad och fetaoströra

Innan middagen tog jag även en liten powerwalk för att liksom straffa mig själv för det dåliga resultatet. Försökte även jogga lite, men satan vad ont det gör i benhinnorna!
Jag har nog spöat dom lite för mycket på sistone...

Näe nu ska det bli gott med mat faktiskt, känns även som jag gjort mig förtjänt av lite käk nu.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar