lördag 17 augusti 2013

Ledig fredag & halvfart

Fredagen började med att jag bjöd på frukost på Södra Brunn, en mycket mysig start på dagen. Kanske inte den nyttigaste, men så fick det bli.
Eller nu ljög jag...jag började så klart med 30 minuters morgonpromenad med Ola innan jag väckte Henke.
Efter mysfrukost åkte vi på en liten roadtrip till Tärnsjö och gick en sväng i naturreservat, riktigt fint var det.
Henke fotade lite vid älven, sen gick vi tillbaka till bilen och åkte vidare och tog en fika på nåt ställe som hette Älvåsa. Jag kunde inte motstå nåt gott till kaffet så jag tryckte i mig en liten chokladboll.

Henke och Linus åkte ut på en hojsväng på kvällskvisten, så då passade jag på att cykla iväg till gymmet. Det blev bara ett halvt pass...inget bra upplägg alls! Det blev bara tre olika benövningar 3 x 15 och några minuter på löpbandet.

Idag är en ny dag och nya tag, än så länge har jag bara hunnit med en morgonprommis.
Få se vad resten av dagen bjuder på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar