torsdag 13 februari 2014

Träningsförbud och vildkatter

Ikväll var det rekordmånga som kom på träningen, jättekul! Hoppas ni vågar komma tillbaka.
Det tråkiga är att jag inte fick vara med själv, jag fick nöja mig med att ta tiden och skrika på dom duktiga tjejerna istället.
Jag har blivit "ordinerad" vila och promenader... i alla fall tills jag har fått träffa läkaren för vidare utredning av blodtrycket.
På måndag har jag fått tid tack vara finaste kusin E-B, tack du är bäst! Då ska jag se till att få ordning på det här så jag kan fortsätta som vanligt igen.

Efter stationsträningen så åkte jag och Henke en liten sväng i bilen innan vi åkte hem.
Vet ni vad vi fick se?? Ett lodjur!! Första gången jag ser ett i vilt tillstånd! Så jäkla häftigt, det var större än jag trott. Riktigt vackert djur!

Bild lånad från thesmokestoner.blogspot.se

1 kommentar:

  1. Vad spännande! med lodjuret, det är få förunnat att uppleva det att hinna med att se dom skygga djuren.
    Det är klart vi kommer tillbaka på träning!!

    SvaraRadera