torsdag 6 februari 2014

Det händer grejer

Så sakteliga börjar mina idéer ta form, jag är inte riktigt klar ännu över hur allt ska se ut, mitt lilla event eller vad man ska kalla det.
Datum är spikat så boka ingenting annat den 31 maj, spara den dagen till detta evenemang!
Det blir ett samarbete med The B.A.B.Y network, vilket känns hur kul och spännande som helst!
Även föreläsare är bokad, en tjej som säkert många kommer att känna igen och har sett på TV, jag tänker inte avslöja det riktigt än...
Nu ska jag bara prata med några tjejer till och hoppas att dom kan detta datum.
Det kommer att bli en dag i träningens och hälsans tecken och jag tror det kan bli hur bra som helst. Jag hoppas verkligen att det blir många deltagare, det skulle vara så himla roligt!

Save the date!

 
 

2 kommentarer:

  1. Vad kul Maria! Jag hade kommit om vi bodde lite närmare varandra. Lycka till med förberedelserna! Kram

    SvaraRadera