tisdag 18 februari 2014

Medicin & TV-inspelning

Vilka vårdagar det varit hittills denna vecka, men nog känns det som att det är lite tidigt än va?
Man vet aldrig hur vädret ser ut imorgon, därför är det lika bra att passa på att njuta NU.
Apropå njuta så kan jag med stor glädje delge er att jag "får" träna igen, så nu är det åter full fart på kärringen!
Efter läkarbesöket så kände jag som Thomas Di Leva, vem ska jag tro på, tro på, tro på ... osv...
Den ena säger att jag får huvudvärk pga högt blodtryck och den andra säger att jag får högt blodtryck pga huvudvärken. Den ena säger att jag inte ska träna, den andra säger "träna på du". (i det senare fallet väljer jag att tro på den sistnämnda)
I söndags kändes det hur som helst bra efter Zumban, jag blev lite yr stundvis när det blir mycket snurrande, men inget allvarligt.
Jag fick medicin utskrivet för högt blodtryck som jag ska äta i fyra veckor, sen ska jag få en blodtrycksmätare med mig hem och mäta under 24-timmar.
Så i morse tog jag min första tablett och håller tummarna att de ska fungera så jag inte måste hålla på och byta.

Ikväll har jag varit med på löpträningen med Jenny och B.A.B.Y Runners Team, ikväll var vi 11 stycken! Jag är sjukt imponerad av alla duktiga tjejer. Hade planerat att ta lite bilder ikväll men så tog batteriet slut i telefonen.
Själv fick jag tyvärr ont i huvudet, vilket inte känns ett dugg roligt men jag kommer igen var så säker.

Arbetet kring det kommande eventet 31 maj är i full gång och jag väntar nu på några besked innan jag kan droppa alla fakta till er.
Henke jobbar på designen av affischen som ska skapas, det är inte direkt någon nackdel att han är grym på foto och design, min man!
Själv jagar jag lite sponsorer med stor hjälp av Malin Nylén

Jag längtar till helgen nu, inte bara som vanligt, utan lite extra den här veckan.
På söndag ska nämligen jag, Malin och Gunilla åka ner till Stockholm.
Där ska vi titta på inspelningen av Biggest Loser finalen 2014, ska bli jättespännande!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar