lördag 22 februari 2014

1 vecka kvar

Sitter och tittar på Tjejvasan på TV just nu, eliten har nyss gått i mål. Jag funderar mycket över fästvallan, det ser inte speciellt roligt ut i det här blida vädret.
Tur man bara ska åka 9 km på fredag, jag kommer väl hinna bli galen under tiden om det ska vara bakhalt.
Alla verkar dock vara på fint humör där i Oxberg där dom startar i alla fall.
Nästa år ska jag ju själv åka dom där 3 milen så jag hoppas det blir större träningsmöjligheter nästa vinter...


Jag hoppas man ska hinna med att anmäla. Jag har just varit in och rekat och kommit fram till att den
16 mars kl 9.00 är det bara att hänga på "låset" och skicka in anmälan.

Har fått något att fundera över också...fick brev från läkaren att jag ska komma och ta fler blodprover.
Det är tydligen inte bara blodtrycket som spökar, utan även sköldkörteln.
Spännande värre...

Ha en fin lördag
Kram kram

3 kommentarer:

  1. Heja dig på stafettvasan!! Själv blir jag inte med, har problem med min nacke =( men det känns lite bättre nu. Kommer på stationsträning på torsdag hoppas jag!
    Ja vi får "hänga på låset" för att få startplats till Tjejvasan, är supertaggad på det nästa år jag! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Linn! Ja va kul, nästa år är vi i vårt livs form! Tyvärr blir det ingen stationsträning på torsdag. Salen är stängd under sportlovet och jag åker upp till sälen redan på torsdag.

      Radera
  2. Japp nästa år är vi fit for fight! =) Haha...glömde bort vilken vecka det var ;) tyvärr jobbar jag nästkommande vecka, men det kommer ju fler gånger! Lycka till på stafetten!!

    SvaraRadera