söndag 9 februari 2014

Min trötta gamla kropp

Den här veckan har det inte känts bra i kroppen alls, jag är trött hela tiden, ont i huvudet och helt orkeslös. Jag har kört på med träningen som vanligt ändå och försökt trotsa tröttheten.
I fredags slutade jag jobbet tidigare och åkte hem och sov. Jag sov hela eftermiddagen, var vaken en stund för att äta, sen sov jag vidare igen. Hann med lite TV-tittande innan vi gick och la oss för natten.
Lördagen gick också åt till att vila typ hela dagen. Jag och Malin skulle till Högbo och springa runt sjön, men jag kände att jag helt enkelt inte orkade springa. Tänkte försöka lyssna på kroppen och vila några dagar... Så vi tog en promenad runt sjön istället, då kunde vi ju faktiskt prata också.
Vilan varade fredag och lördag, idag har jag kört på som f*n istället!

Gick till gymmet på förmiddagen där jag körde bröst och axlar, sen sprang och gick jag på löpbandet i 40 minuter.

Jag har haft en förbannad huvudvärk idag och fick även i ont nacken efter gymmet. Jag tror jag tog i för mycket när jag körde axlar.
Så jag tänkte att jag skulle dansa bort värken på Zumban nu ikväll... Det gick så där...
Huvudvärken är fortfarande kvar, däremot nackvärken är lite bättre tycker jag, alltid något!

Idag har jag skickat iväg en ansökan till en utbildning, så nu får ni hjälpa mig hålla tummarna för att jag snart börjar plugga! Det ska bli så spännande!

Hoppas ni haft en fin helg.
Kram




2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart. Jag håller självklart tummarna för att du kommer in på kursen. Nu blir jag nyfiken på vad det är för en spännande kurs. :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det är segt virke i den här kärringen, så snart är jag pigg igen! Kram kram

      Radera