måndag 24 februari 2014

Biggest Loser final 2014

Vilken dag jag hade igår! Den ska jag placera varmt i mitt minne och jag värderar det högt att jag fått möjligheten att göra detta.
Jag blev, genom Malin Nylén, inbjuden att sitta i publiken till inspelningen av finalen för årets program av Biggest Loser Sverige 2014.
Malin är gift med Mårten Nylén som är en av tränarna i programmet.
Jag fick ta med mig två vänner som jag fick uppleva det här med så Malin och Gunilla följde med mig till Stockholm igår.

Det var verkligen häftigt att få vara med och se hur det går till och framför allt se deltagarna i programmet. Många av dom är helt otroligt duktiga och deras historier berör verkligen.
Vilket jäkla jobb dom gör alltså!
Vi träffade också några av förra årets deltagare och jag följer ju Emma Eklund som blev 2a förra året, på hennes blogg och instagram. Hon är en stor inspiration och förebild.

Framför allt var det roligt att träffa Malin igen och få chansen att "hänga" lite med henne och Mårten.
Vi var ju så privilegierade så vi fick vara med i Mårtens loge och Malin bjöd på mumsig kycklingsmörgås.




 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar