söndag 30 mars 2014

Härliga helg!

Så är ännu en helg över, men snart kommer en ny igen.
Jag har haft en jättehärlig helg och vädret har ju verkligen visat sig från sin allra bästa sida, vilket förstås gör sitt till.
I fredags tog jag min friskvårdstimme och följde med Kerstin (en kollega) till Hemlingby och sprang. Vi höll ett lugnt tempo och det kändes bra, jag orkade hänga med, det gör ju gott för självförtroendet.

Lördagen tog jag och Henke en liten utflykt på cyklarna och packade med oss lite go´fika i en ryggsäck. Sådana förmiddagar skulle jag gärna ha oftare


Vi blev bjudna på lunch hos mamma där vi satt ute i solen och hade det gött.
Henke och Linus packade husbilen och drog iväg på äventyr med sina cyklar, så jag blev solokvist resten av dagen

Sen hade ju jag sån tur att jag blev bjuden på mat hos Malin och tjejmys på kvällen så jag behövde inte direkt känna mig ensam.
Malin, Mickis, Sara och jag hade riktigt kul och vi hamnade på Södra Brunn där det var pubafton och trubadur. Kul att det händer nåt på byn igen!
Kul att träffa "gamla" bekanta ansikten igen.

Söndagen har inte gått av för hackor den heller. Malin och jag sprang i elljusspåret tillsammans och det gick superbra. Vi måste ju sätta fart nu när det bara är 5 veckor kvar till Spring Cross! Det kommer vi fixa galant!
Jag hoppade över Zumban ikväll och vi tog en fin promenad längs Dalälven istället, det kändes inte riktigt motiverat att gå in och träna när det var så fint ute.

 

Henkes snygga bild får avsluta det här blogginlägget, den säger liksom det mesta:

Hoppas ni haft en fin helg också.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar