lördag 8 mars 2014

Nu räcker det!

Nu har jag varit osynlig här på bloggen i en vecka, har inte funnits ork eller motivation att skriva något då jag varit dyngförkyld.
Jag börjar bli riktig less på den nu och vill gärna att den ska ge upp.
Solen skiner det är flera plusgrader och jag vill VÄLDIGT gärna träna!! Jag har anmält mig och Malin till ett lopp den 3 maj, så det vore fint att få igång flåset lite igen.
Vi ska springa Spring Cross på Djurgården 6 kilometer, det ska blir jättekul!

 
Idag har jag verkligen fått vårkänslor och har inte alls lust att känna mig sjuk längre.
Jag följde med Henke och Ola ut i skogen idag, men jag är helt orkeslös och blir andfådd så fort jag rör på mig. Trots det var det skönt med friskluft!
Det känns så frustrerande...både i torsdags och igår hade jag stationsträning och jag fick nöja mig med att heja på, ta tid och sätta ihop stationerna.
 

Just ja! Jag ska väl berätta att det INTE är något fel på min sköldkörtel i alla fall, det känns ju mycket skönt. Fick brev från läkaren där han skrev: " det värde som var avvikande för ca en vecka sedan måste sannolikt ha rört sig om provtagningsfel".

Det blir mycket att berätta nu när jag inte skrivit på en hel vecka, så häng med!

Jag har fått en superfin och skön sportbh från Swegmark of Sweden, dom ska sponsra Träningsdagen den 31 maj.
Om ni vill titta på den så klicka här:
http://www.swegmark.se/sv/artiklar/movement-sport-bh-orange.html

Jag har också ordnat med en till aktivitet till eventet så nu hoppas jag verkligen att det blir många deltagare så vi kan genomföra det här.
Snart, snart ska jag "outa" alltihopa så ni får veta vad jag pysslar med!

Det var allt för idag tror jag...

Till sist kommer en bild på två till med vårkänslor, lillbrorsan Linus & Henke

 


1 kommentar:

  1. Du är så hörlig sprider sån energi o glädje fast du inte är kry...
    Mega kramar till dig♥

    SvaraRadera