söndag 23 mars 2014

Här har ni!


Okej!
Några sa att det är farligt för gamla, överviktiga kärringar som jag att försöka sig på frivolter och andra konster. Någon annan tycktes inte riktigt tro på att jag faktiskt gjorde några volter eftersom det inte fanns några bilder på just det, utan bara på andra konstiga hopp.
Så...här kommer fler bildbevis och inte en enda gång landade jag på huvudet! Dock inte heller på fötterna men det måste bero på att vi hade dubbla madrasser så klart

Snyggt, graciöst och tekniskt en otroligt snygg framåt volt!


Extremt tjusigt krysshopp med en vighet sällan skådad:


Skämt å sido, det var i alla fall SKITROLIGT att hoppa trampolin och svettig blev jag som vanligt.

Igår tog jag en liten springtur ner till mamma (ca 3 kilometer) det kändes ganska bra, jag joggade halva vägen och sprang intervaller halva (mellan lyktstolparna)
Jag undrar när det ska släppa och börja kännas någorlunda lätt att springa, det måste bero på alla extra kilon jag släpar runt på.
Nu har jag ju konditionstränat i 1 år kontinuerligt och då borde det väl för sjutton gå att springa 5 kilometer hyffsat enkelt? Det är ganska frustrerande att det inte hänt mer! Men ge upp är ju inget alternativ så det är bara att fortsätta kämpa på.
Jag kan ju i alla fall springa 5 kilometer på löpbandet inne, så snart lär det väl gå ute också i lite kuperad terräng.
Just ja...om lite drygt en månad ska jag ju...springa SEX KILOMETER i kuperad terräng.

Kör hårt Maria, kör hårt!

1 kommentar:

  1. Bra kämpat o jag har aldtig tvivlat på dig gummsan, du har sån kämpar glöd..
    Beundrar dig o din styrka.
    Mega kram till dig ♥

    SvaraRadera