onsdag 19 mars 2014

Mycket som händer!

En stor del av gårdagskvällen gick åt att åka runt och affischera om Booty Camp.
Jag har ju sån tur att jag får hjälp från vänliga själar som sätter upp runt där dom bor, så jag inte behöver flaxa omkring över hela länet.
Alla är så himla hjälpsamma!
Två som jag är väldigt tacksam för är Peter Agell på Tierps Tryckeri som hjälpt mig med att trycka upp affischerna och naturligtvis hans fru Helene som agerat medlare. Så snällt att bara ställa upp för någon man inte alls känner, TACK SNÄLLA NI!!
Det har börjat komma in några anmälningar redan och jag gissar att man kanske inväntar lönen som kommer nästa vecka...

 


En till grej som skedde igår var att dom släppte anmälan till Tjejvasan 2015, så jag hängde på låset kl 19.00 och knep en varsinn plats till mig och Malin. Även Jenny hann med och få en plats, så nu är vi minst tre som kommer att köra ihop nästa år.


Idag fick jag ännu ett positivt svar från ett företag som vill sponsra till eventet, så goodie bagsen blir bara bättre och bättre!
Kika gärna in på hemsidan och spana in vilka vi kommer att samarbeta med:
http://mariawallner.com/event.html


2 kommentarer:

  1. Vilket underbart event :)
    Fantastiskt att det finns såna som du med driv som fixar roligheter som detta!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla du för den fina kommentaren!

      Radera