tisdag 11 mars 2014

Det närmar sig release!

Nu har jag bara en liten detalj kvar att ordna, sen ska jag släppa bomben om vad som ska hända lördag den 31 maj. Den lilla detaljen ska jag fixa imorgon, så håll ut!
Sen får ni hjälpa mig att se till så det här blir av nu. Ni får helt enkelt stötta mig med att anmäla er till det här. :)
Minst 20 deltagare måste jag ha för att kunna genomföra det. Det fixar vi väl va?
Det ska bli så jäkla roligt!!

Ska passa på att göra lite reklam för Hedesundarundan också, det sker helgen efter, närmare bestämt den 7 juni.
Jag ska anmäla mig i år igen, och nu ska jag inte springa fel heller... Anmäl dig du också!
http://www.hedesundarundan.se/

Ikväll har jag varit på gymmet, det var längesen jag var där nu känns det som. Träningen har bestått av annat ett tag, men det är skönt att vara tillbaka där.
Jag körde axlar, bröst och triceps idag och avslutade med 20 minuter intervaller på löpbandet. Tänk så mycket lättare det går att springa på löpbandet än ute i terrängen!
Imorgon står det Zumba på schemat, jag har inte varit med på 1½ vecka nu pga förkylningen så det har väl blivit en massa nytt förstås.

När vi kom hem från jobbet idag var vi bara in och bytte om och sen direkt ut i skogen för en promenad med Ola. Så himla skönt att man hinner ut en stund i solen efter jobbet nu, välkommen VÅR!!

 

1 kommentar:

  1. Blir så varm du är så fin o har sån styrka å driv kraft.
    Supper lång kram till dig ♥♥
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera