torsdag 13 mars 2014

Snake Ropes

Det har börjat ramla in några anmälningar till Booty Camp redan, jag gissar att dom vill åt goodie bagsen. :)
Jag kom just på en sak ikväll som jag inte tänkt på innan... Jag måste ju för sjutton hälsa alla välkomna till eventet! Ska JAG stå och prata inför folk? Herregud! Det kanske finns någon konfrensier att anställa för dagen? Någon frivillig kanske?
Nu fick jag ont i magen! Varför har jag inte tänkt på det innan?
Äh, får fortsätta fokusera på det roliga helt enkelt, det måste ju lösa sig på ett eller annat sätt.

På stationsträningen ikväll hade en av deltagarna med sig sina snakeropes så vi fick prova dom på en av stationerna. Det är verkligen skitjobbigt! Bra träning för hela kroppen.
Tack Annelie för att du tog med dig dom.
Jag fick prova på det när jag var ner till Malin Nylén och tränade och den här bilden tog
Felicia Margineanu på oss då:


Henke tog en bild i gympasalen ikväll innan de andra kom, det blev också bland rep, fast dom här hänger i taket...


Snart är det helg igen, ha det fint till dess och kom ihåg att anmäla er snarast!
http://mariawallner.com/event.html


Kram kram

2 kommentarer:

  1. Äh goodiebagen är en bonus på hur jävla kul de kommer bli! :D / jaana

    SvaraRadera