tisdag 1 april 2014

Resa bokad

23 augusti åker jag, mamma och Ingela till Cefalú, Sicilien, vi bokade resan och hotellet igår! Det ska bli så roligt! Tråkigt att inte kusin Ida kunde följa med, som det var tänkt från början...en mor & dotter-resa för oss fyra blev istället en mor, dotter och faster/svägerska-resa.


Igår började Biggest Loser Sverige, som jag har längtat! Det ska bli så spännande att följa dom, som jag ju sett live i finalen.


Idag löptränade jag igen, tog en friskvårdstimme på jobbet, det kändes helt okej idag också. Nästa gång blir på torsdag tillsammans med Malin igen.

Apropå springa, är det några som vill springa Vårruset med mig den 20 maj? Om man är en grupp på 6 tjejer så får man en god picknick från Coop!
Visst är du på? Kom igen!
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar