torsdag 24 april 2014

Träning i trädgården

Det blev inget besök på gymmet idag heller, det blev bättre!
Jag och mamma körde stationsträning ute på gräsmattan, hemma hos henne.

Övningarna:
sit-ups
benböj
lårcurl med boll
hula hoops
plankan
armhävningar
rumplyft
burpees
ryggresningar
benindrag på boll

45 sekunder/övning x 3

Mamma hade köpt en hula hoop idag, eller rockring som det heter på svenska, det var skitroligt!

Jag hade min alldeles egna proffsfotograf med mig som dokumenterade övningarna, när han inte cyklade på bakhjulet:







Tack mamma för att du ville träna med mig!
Tack älskling för snygga bilder!
Ni kan se fler av Henkes bilder här http://fotografwallner.blogspot.se

1 kommentar:

  1. Tack för du drar med mej och inspirerar, det behövs, det är lätt att hitta ursäkter och hamna i soffan istället.Rockringen är jättekul! Det kommer att bli min grej!
    Ett jädrans minus är myggen som gärna vill vara med på ett hörn!!
    Vi fortsätter väl? Grannarna kanske dras hit av musiken och vill vara med också.

    SvaraRadera