söndag 2 juni 2013

Mjuka madrasser och mjukisbyxor!

Det blir inte mycket bloggat nu för tiden, inspirationen till att skriva har försvunnit en stund igen. Hoppas ni inte försvinner för det!
Det går i ett nu känns det som, jobbar, tränar och åker hoj så fort vädret tillåter. Nu har jag snart kört de 100 milen så jag kan göra första servicen, så den är gjord innan vi drar iväg till Norge.

Appropå norgeresan...jag får en JÄTTETJOCK luftmadrass istället för det störtlöjliga liggunderlaget med mig. Så nu känns tältningen iallafall aningens bättre.


 
 
Idag tror jag det får bli en snabbsväng till Valbo och leta lite fler attiraljer till bröllopet och till resan. Dessutom är det "hästfest" på ridbanan i Hedesunda idag som det skulle vara roligt att se.
För si så där 100 år sedan var jag ju med på egen häst varje år.
Kul att dom håller traditionerna vid liv!
 
Få se vad som hinns med, Henke har inte vaknat ännu.
 
Vad har hänt mer sen sist då?
 
Mormor och morfar blev tvungen att ta bort Elsa, men har också hunnit få hem en ny tik från Yvonne som heter Crystal. Tack snälla Yvonne och tack även till Kajsa!
 
 
 


Vi har också bestämt platsen där vigseln ska bli, om vädret tillåter förstås.
Det blir på den gamla träbron bakom värdshuset
Vi var ju där och rekade redan i april innan allt blivit grönt

 
Sen var vi dit igen nu i maj och det kändes lika bra då när allt är grönt och fint, så vi bestämde oss för det!
Observera dock att jag inte kommer att ha dessa mjukisbyxor lördagen den 15juni! Även om jag älskar att gå i dessa underbart, sköna byxor så inser även jag att det kanske inte passar sig som brudutstyrsel!
 


 

1 kommentar: