tisdag 28 maj 2013

2 ½ vecka kvar

till bröllopsdagen! Nu är det verkligen nära!
I söndags var vi och köpte kostym till Henke och skjorta och slips, förstår ni vad snygg han kommer att vara?!
Ja han är såklart snygg annars också, men det är sällan...för att inte säga aldrig...han har kostym!
Har sett honom i kavaj en gång och det var på pappas begravning.
Vi köpte även vigselringen och lämnade in Henkes ring för gravyr. Åh vad jag längtar nu!!
Hoppas hoppas att Therese kan sy in klänningen. Hon hade inte tid förrän i helgen att ta en titt på den och då är det bara 2 veckor kvar, så det kan bli svårt att hitta någon annan som kan om hon säger nej.

Sen får ni hjälpa oss hålla tummarna för att vädret blir bra och att det inte är mygginvation i Gysinge den där dagen!

Längtar också till att Malin kommer hem och är med mig den där stora dagen och ser till att jag också kommer iväg och blir fin.
Hon kommer hem för att följa med mig till makeup och frissan, fast hon inte "får" vara med på själva vigseln. Det är en bästa vän det!

Här är två bilder på två andra bästa vänner, så underbara bilder tycker jag!
SAKNAR!

Bugsy <3



 

2 kommentarer:

  1. Åh så spännande Maria! Lycka till med dagen. Jag önskar er en fantastisk dag. Försök njuta av varje ögonblick o inte snurra in i arrangemangsstressen.
    Jag önskar er all lycka med dagen och med varandra!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Anna! Vi ska verkligen njuta och det kanske är lättare att göra det när arrangemanget inte är så stort runt omkring. Kram

      Radera