tisdag 14 maj 2013

Här är den!

Den nya kompisen jag skrev om igår, hämtade jag hem idag från Lingvalls Motor i Gävle!
Jag har köpt ny motorcykel!
FLÅNGNY!! Cool va?
Så nu är jag stolt ägare av en Yamaha XT660X av 2013 års modell.
Fränt att jag åker XT660X, Henke XT660Z och Linus XT660R!

Japp, då kanske man är accepterad i familjen Yamaha då?!



Så här ser den ut underifrån:
 
Det må vara få hästkrafter och en "liten" hoj, men jag tycker den är hur cool och fin som helst och jag är såååå stolt ägare!
Nu måste jag bara träna lite mer så jag också kan köra den på bakhjulet!
 
Wroooom!


2 kommentarer:

  1. Åh vad snygg den var!! Varit så nyfiken hela dagen:) Kul att du är nöjd! Snygg tjej på snygg hoj! ;) Lycka till med bakhjuls-åkandet. Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg! Hoppas ni får det roligt på vägarna =)

    SvaraRadera