lördag 18 maj 2013

Vackert!

Vilket väder det har varit hittills denna helg, vilket ju förstås betyder hojåkning.
Igår, fredag blev det en liten tur ihop med Linus och Henke runt Årsunda, Kungsgården, Sandviken, Forsbacka, Överhärde, Jordåsen och slutligen 509:an hem till Hedesunda.

Idag, lördag har jag hunnit träna och sola på förmiddagen och städat lite. Sen blev det mer hojåkning!
Henke hade lovat att fotografera på studentbalen idag i Engeltofta, fina kusin Sara ska ta studenten snart.
Sååå fina alla ungdomar var! Själv kom vi ju dit i motorcykelkläder...men vad gör väl det, det var ju inte vi som skulle på bal.
Vad är väl en bal på slottet när man kan åka motorcykel istället? :)
Jag tycker Henke är en fantastisk duktig fotograf, han liksom ser en bra bild på nåt sätt. Lägger märke till detaljer som en annan inte tänker alls på.

Ni ska få se några bilder här



 
 
Roligt var det att få se Sara och Felix! Hoppas dom får en jättefin och rolig kväll. Man såg att Sara verkligen trivdes i den där miljön, i kläderna, stylingen och bland kamerorna. Inte så konstigt när man är så vacker!
 
Naturligtvis åkte vi ju inte raka spåret hem efter photoshoot på Engeltofta.
Nej det blev en liten omväg och ett stopp efter främlingshemsvägen för att fota hojarna lite.
Just ja, ett stopp i Sandviken för att köpa lördagsgodis och glass också
 



 
Jag kan som väldigt STOLT storasyster berätta att Linus har börjat åka på bakhjulet, bara så där hux flux!
 
 
Nu är det bara jag som ska lära mig...Ujujuj...
 
Kan erkänna att jag är ganska trött nu och skulle lätt kunna gå och lägga mig, men jag ska försöka hålla mig en stund till för att dra ut på helgen lite till.
Hoppas på lika fint väder imorgon!
 
Kram på er!


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar