måndag 13 maj 2013

Längtar så!

1 månad kvar till bröllop! Fattar ni? Det gör inte jag!
EN månad!! Det är ju jättesnart!
Jag längtar så mycket till den dagen!
Men jag längtar också väldigt mycket till måndagen efter, då jag, Henke och Linus sätter oss på motorcyklarna och drar iväg till Norge.
Vilket äventyr det ska bli!
Hoppas jag står ut med att sova i tält i några nätter... Jag har försökt att vi ska bo på hotell, men Henke sa: "Va är du för äventyrare?"
Hm...en bekväm äventyrare kanske... :)
Nej, det ska bli roligt, jätteroligt och verkligen ett stort äventyr. Jag gissar att jag kommer att vara trött i både kropp och själ, men det hoppas jag att det ska vara värt.
Jag har ju knappt varit till grannlandet i väst, bara en snabbis för att hämta hem en valp för många år sedan, men då såg jag inte så mycket av den fantastiska naturen.
Att dessutom få uppleva den från hojen, ska bli stort!

Imorgon ska jag få hem en ny kompis, det längtar jag också till... men det får ni höra mer om då!

Kram!

2 kommentarer: