söndag 16 juni 2013

15 juni 2013

Jag tror jag med lätthet kan säga att igår var den bästa dagen i mitt liv!
Den var helt perfekt från början till slut.
Malin skjutsade mig till Gävle, med en finfin picnic-korg med diverse godsaker. Vi började 07.15 på Villastadens Hudvård där Kristin Ellner fixade min make-up, den blev precis så som jag hade föreställt mig, hon liksom förstod direkt när jag föklarade och hon såg väl vad som passade mitt ansikte.

 
 
Sen hade vi tid hos Anna-Karin på Salongen Karlavägen 21 kl. 08.30, men vi kom lite tidigare då jag blev klar hos makeup-artisten.
Det fanns inget annat alternativ en det självklara när det gällde håruppsättning. Jag har gått hos Anna-Karin sen jag var runt 7år. Hon vet EXAKT vad jag vill ha och vad som passar mig.
Tack finaste Anna-Karin du är BÄST!
 


Sen var det bara att hasta hem till Hedesunda där min blivande äkta make väntade tillsammans med Toni och Nadja som skulle köra oss till Gysinge i sin fina Volvo Amazon.

Vigselceremonin var jättefin och det gick jättebra, den hölls i sällskap av våra familjer. En extra överraskning var att Mattias och Max från Uppsala kommit dit för att se oss vigas och fotografera. Otroligt roligt, jag blev så rörd.
Sen åt vi jättegott på Café Nyfiket.
Vi fotade lite i Gysinge efter vi ätit, det är ju så vackert där ute, sen kom kusin Oskar och hämtade oss för att köra oss hem till mamma där vi skulle fortsätta fotosessionen med Ola.

Där blev det dags för nästa överraskning i garaget!
Där står hela tjocka släkten och vänner och väntar på oss, dessutom ett pojkband vid namn Challes källare :)
Ååååh ni fattar inte hur lycklig jag är över att ni ordnat detta för oss!!!
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka för allt ni gjort!
Det var precis så bra som det någonsin kunnat vara.

Jag kommer naturligtvis att bombarera er med bilder från gårdagen. Jag väntar med spänning på att få se Mattias bilder också. Här har jag några från Tinnie och Linus.

Nu är det bara att fokusera vidare på resan som börjar imorgon, så ni får hålla er lite till tåls innan nästa blogginlägg kommer. Kanske jag gör några korta från telefonen under veckan.

Ni ser ju själva hur snygg Henke är i kostym! Ola Rapace kan slänga sig i väggen.
 

1 kommentar:

  1. Grattis Maria!! Vilken härlig dag ni verkar haft! Å vilken överraskning!!
    Massa kramar från Jenny

    SvaraRadera