torsdag 13 juni 2013

Två dagar kvar...

Det börjar dra ihop sig nu kan man säga till Dagen B!
Alla frågar om jag är nervös, men jag svarar: nej, jag vet inte vad jag ska vara nervös över.
Förväntansfull och glad skulle jag hellre påstå.
Sen förstår jag nog inte riktigt att det är sant heller, ni vet hur det kan kännas...lite overkligt på nåt sätt.

Kanske liiite spänd och nyfiken på vad mamma håller på med för hemligheter.
I söndags sa hon nämligen att vi inte får komma dit på torsdag och fredag!
Nåt är i görningen... men vad??!!

Tog ledigt på fredag, dag före Dagen B.
Klockan 08.00 ska jag infinna mig hos mina kära frissor på Salongen Karlavägen 21.
Underbara dom fixade en akuttid till mig för att slinga i utväxten som jag inte haft en tanke på förrän tidigare denna vecka.
Naturligtvis är dom ju fullbokade båda två som vanligt, speciellt nu med skolavslutningar och studenter. Men då trollar dom fram en tid till mig och tar lite tid från dom båda så dom ska hjälpas åt, det är service det!

Det känns lika overkligt att vi faktiskt ska åka till Norge också och jag har inte fattat att det är midsommar nästa helg!
Det går så himla fort.
Dessutom närmar sig en årsdag...men den vill jag inte tänka på nu!


2 kommentarer:


  1. Är det ett skogsrå jag ser? Neej det är visst min giftaslystna dotter!
    Mysig bild Henke. För det är väl du som är fotografen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo det är jag som stått för fotograferingen.

      Radera