måndag 3 juni 2013

Brudutstyrsel

Jag skickade efter ett par skor som jag tänkte ha på bröllopet, jag har ju så svårt att hitta "finskor" då jag har så förbannat breda fötter.
Dessutom ville jag inte ha en sko med jättehög klack då vi ska gifta oss utomhus och gå på både grus och gräs.
Som vanligt, när det gäller mig, ville jag inte ha en traditionell brudsko typ pumps...Om man tänker efter lite...hur mycket ser man egentligen av skorna när man har brudklänningen på sig?!

Det fick bli en liten sandalett som jag kan använda hela sommaren till både jeans, kjol och shorts om jag vill.
Så här ser mina Gabor ut:


Enkel men snygg, jag gillar den!
Är så glad att dom passar, det hade förmodligen inte gått om det inte var skinn...

Idag har jag också införskaffat mig ett par handskar, supersnygga!
Om jag ska använda dom på bröllopet eller vid några andra tillfällen får ni gissa själva.


Två arbetsdagar kvar denna vecka, sen har vi långhelg!!

Kram


7 kommentarer:

  1. Du är fett cool älskling!! Puss

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. wooohooo! Äntligen en kommentar från brooor!

      Radera
  3. Svar
    1. Ja varför inte! Dom funkar säkert till det också...

      Radera
    2. Med dom kolfiberarmerade knogarna passar som perfekt vid uppLOPP, det är ju en form av löpning kan man säga.

      Radera