torsdag 6 juni 2013

Sköna sommardag

Idag känns det verkligen som sommar för första gången! Riktigt skönt har det varit.
Vi började med en rejäl sovmorgon, jag gissar att det var välbehövligt för det händer inte så ofta att vi ligger kvar så länge.
Vi har varit till Therese och Roffe och hälsat på och fått brudklänningen insydd och uppfållad.
Leo och Ola lekte som sjutton medan vi fikade och provade klänning.
Dom är snabba så det är inte det lättaste att fånga dom på bild:


 
 
Det har också blivit en lite sväng på hojen med Linus och Henke, för min del blev det bara en kortis idag.
 
 
 
Jag och Ola tog en joggingrunda medan Linus och Henke fortsatte åka lite mer hoj. Sen åkte vi ner till Sandsnäs och käkade middag där på restaurangen.
Därifrån åkte vi vidare ner till Byvik så att Ola fick ta sig ett kvällsdopp, själv nöjde jag mig med att känna med fingrarna bara... Inget årets första dopp idag i alla fall!


 
 
 
 
Sommaren när den är som bäst!
Hoppas ni haft en lika fin Nationaldag som jag haft.
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar