söndag 9 juni 2013

Ännu en provcampning

I fredagseftermiddag packade vi på motorcyklarna igen och drog mot Öregrund. Jag har ju tjatat till mig en tjockare madrass, så vi var ju såklart tvungen att prova den också.
Dessutom har vi köpt packrullar både jag och Henke som vi ville provpacka i för att se om det kommer att funka sen när vi ska åka långt.


Vi tog färjan över till Gräsö för att ta in på en camping där, men dom hade stängt så vi vände och åkte tillbaka till Öregrund.
Där stannade vi och käkade mycket god mat på en restaurang i hamnen.

Mätta och belåtna åkte vi tillbaka mot Forsmark och hittade en grusväg vi åkte in på och slog upp tälten.


 
 
Jag sov då MYCKET bättre på den här prinsessmadrassen, så nu ser jag fram emot Norgeresan ännu mer!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar