söndag 23 juni 2013

Midsommar 2013

Midsommar är ju inte en av mina favorithelger nu för tiden. Jag försöker att ha datumet 21 juni som årsdag, men det är svårt att inte förknippa midsommardagen med olyckan.
I år var det årsdagen på midsommarafton.
Jag och Henke var ner till kyrkan med en bukett rosor vid graven.
Sen åkte vi och hämtade upp mamma och styrde kosan mot Österbybruk till Perra och Maria. Även resten av familjen kom dit och senare på kvällen kom fler vänner till värdparet.
Jag tycker att det blev en jättehärlig midsommar i år! Tack för att vi fick komma!
Tack världens bästa familj!
Vi åt och drack gott, spelade kubb och pratade skit, vi blev där i 10 timmar, så vi hann med både sill-lunch och grillmiddag.
Dom bor verkligen helt otroligt fint i sitt nya hus.

Midsommardagen gjorde vi ingenting speciellt. Jag tog en joggingrunda för första gången på TIO DAGAR!! Det gick tungt men det gick.
Henke och Linus har väl saknat grusvägar på norgeresan så dom var ut en sväng igår kväll och gasade medan jag och Ola var hemma och tittade på TV.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar