lördag 31 maj 2014

Booty Camp 2014 avklarat

Nu är det gjort, över, förbi och genomfört. Som jag har kämpat, våndats, längtat, trott på och misstrott.
Det gick ju hur bra som helst! Jag är mycket nöjd med hur dagen blev, allt flöt på bra och det enda jag kan klaga på är vädret och temperaturen och det kan jag ändå inte påverka själv.
Tillslut blev det 25st deltagare anmälda, det trodde jag inte för några veckor sedan. Ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle bli tvungen att ställa in.
Jag vill av hela mitt hjärta, tacka ALLA som varit med idag och gjort den här dagen till ett superlyckat event!
Jenny Lingvall, B.A.B.Y Runners Team Gävle, alltid lika full av energi och med träningsglädje som heter duga.
Marie Sandmark, Dance Fitness, en fantastiskt duktig dansare och jag känner ingen annan som kan "ruska röv" som henne.
Emma Eklund, 2:a i Biggest Loser Sverige 2013, en stor förebild och en sann inspiratör. Jag är sjukt imponerad av både hennes viktresa och hennes mentala styrka.
Thomas Haaranen och Rebecca Drage, Söders Fight Gym, körde ett hårt pass Boxfit. Lika roligt som jobbigt och jag lovar att man får träningsvärk, speciellt av tabata-övningarna som är det sista man gör!
Tommy Karström från Sandviken, personlig tränare, hälsocoach och kostrådgivare höll en riktigt givande föreläsning. Vi lärde oss massor om näringslära och fick jättebra övningar som vi kan göra hemma enkelt.

Alla härliga deltagare som verkligen gett allt och lite till! Jag hoppas verkligen att alla är lika nöjda med dagen som jag är.
Jag är så nöjd att jag faktiskt tror att jag ska våga mig på det igen någon gång i framtiden!

Varm kram!

(Kommer att bjuda på lite fler bilder såsmåningom, när min fotograf har redigerat bilderna)






2 kommentarer:

  1. Tusen tack för idag - för att du ville ha med mig och för en otroligt energigivande dag! Klart du ska anordna fler events! :) Kram!

    SvaraRadera