måndag 12 maj 2014

Det närmar sig!

Ikväll har jag satt ihop schemat till träningseventet den 31 maj, jag hoppas verkligen att det ska bli så bra som jag tror.
Vi kommer att börja med första passet redan kl 10.00 och vi avslutar ca 16.00. Det känns roligt att Emma  vill vara med hela dagen och inte bara komma och göra sin föreläsning.

Jag känner en viss oro att jag ska glömma någonting, eller att jag missat något i planeringen, men det är väl helt naturligt att känna så. Det är ju mitt första event som jag ordnat i egen regi!
Nog har jag planerat en del hundutställningar i mina dagar, men då har man ju en massa människor runt i kring som hjälper till.

Sen är det väl bara att hålla tummarna för att vädergudarna är på vår sida den dagen. Nog för att det är tak över dansbanan där vi ska hålla till, men det skulle ju sitta fint med värme och solsken.

En annan sak jag håller tummarna för är att min fina aktiva PA-högtalare ska hålla måttet under dagen


 
 

2 kommentarer:

  1. Jag är övertygad att det kommer att gå som en dans hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Kommer att gå hur bra som helst!!
    Jag hade tänkt vara med men har anmält mig till 60 dagar med Oscar Jöback i Freluga i sommar och vi börjar på söndag. Tyvärr vill även mitt jobb ha lite tid också men jag hoppas att du får mersmak och arrangerar fler dagar.
    Lycka Till!
    Karin :)

    SvaraRadera