söndag 18 maj 2014

En lite bättre helg

 
Igår var jag och Henke till Stockholm för att se Mårten Nyléns föreläsning "Förändra ditt liv på mindre än en timme".
Jag har ju haft turen att få en biljett av hans fru Malin och jag är så glad att Henke ville följa med mig. Det var en bra föreläsning och man fick med sig en del funderingar  och bra energi. Självklart var det mycket roligt att få träffa Malin igen och vi hann även prata en liten stund efteråt. Dessutom fick jag kramas lite med Emma Eklund också, vi ska ju hänga en heldag om ett par veckor på
Booty Camp!
 
Jag har faktiskt blivit lite förälskad i Stockholm, tro´t eller ej!
Maria Wallner, som skulle bo i ett hus mitt ute i skogen utan grannar, föda upp hundar och ha ett par hästar, vill numera bli en stadstjej!
Aldrig ska man sluta förvånas.
Livet förändras, livsstilen blir annorlunda, intressena har blivit andra och drömmarna ser olika ut mot för tidigare.
Med Mårtens kloka ord fortfarande klingande i huvudet så klurar vi vidare jag och min man på hur vi ska lägga upp planen för att ta oss dit vi vill.
 
Självklart är fotografen Henrik Wallner
 



Det är inte bara lördagen som varit bra den här helgen, söndagen har också varit grym!
Linus, Henke och jag har varit ute och kört motorcykel, man kan ju inte klaga på vädret vi haft idag!
Vi käkade gott på Strandbaden i Årsunda

Efter den angusburgaren var vi ju tvungen att göra av med lite av energin på nåt sätt så vi tog en liten cykeltur på drygt 3 mil!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar