tisdag 27 maj 2014

Do blondes have more fun?

Min karriär som bloggerska är verkligen på väg utför. Att skriva ett inlägg i veckan duger ingenting till om man ska kalla sig för bloggare.
Tur för mig att jag har ett "riktigt" jobb som betalar räkningarna varje månad, i bästa fall.
Att hinna jobba heltid, plugga till kostrådgivare, träna, laga mat, gå med hunden och om jag har tur umgås med min äkta hälft, tar det mesta av min tid. Kanske sluta arbeta vore ett alternativ? Då får jag ju tid över till skrivandet!
Vid närmare eftertanke så kan det ju vara bra att kunna betala dom där räkningarna varje månad.

Eftersom jag nu så gärna vill tillhöra dom där superbloggerskorna har jag idag gjort mitt allra yttersta för att se ut som en. Jag har blivit blond! På riktigt, väldigt, väldigt blond!
Nu återstå att se om blondiner har roligare.
Herregud, hur roligt ska man behöva ha det egentligen? Jag som redan har så jäkla roligt jämt!

 
Tänkte köra på den här färgen, men min kära frisör tyckte inte det blev så snyggt:
 
 
Så efter lite mer magi från Denice blev slutresultatet så här:

 
 


2 kommentarer:

  1. Åh snyyyyyyyggt!!! Vi tackar Denice för att hon styrde upp färgvalet där. ;p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla Tina! Ja, det får vi nog göra, det gula var kanske inte så vackert ;)

      Radera