tisdag 31 december 2013

Nyårsafton

Nyårsafton! Sista dagen på året 2013. Många har så stora förväntningar på just nyårsafton, att den ska bli så speciell och fantastisk.
För mig är den precis lika viktig som alla andra dagar, varken mer eller mindre.
Så länge jag får vara tillsammans med någon jag älskar så är jag nöjd, sen om vi äter korv med bröd eller oxfilé till middag spelar mindre roll.
Vi är bjudna till mamma på käk ikväll, det kan ju inte bli bättre.
Förra nyår var vi hos brorsan och Tinnie och hade jättemysigt, där Ola och Cassie till slut blev polare.




Jag har en del förhoppningar och förväntningar för 2014, sen är det ju självklart upp till mig själv att göra mitt bästa för att sätta allt i spinn.
Det spritter i hjärnan ibland av alla idéer jag har och drömmar jag vill uppfylla.
Jag gillar tanken med att ses som inspiratör och det vill jag gärna spinna vidare på.
Ännu en gång har jag blivit omnämnd i Malin Nyléns blogg och jag blir lika glad, stolt och överraskad varje gång.


 
 
Jag önskar er alla ett GOTT SLUT och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
 

Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar