tisdag 3 december 2013

En sjuk inspiratör

Så blev det min tur att få en släng av höstens/vinterns förkylning. Har länge känt att det är något knas i kroppen men inget har liksom brutit ut nån gång. I lördags hade jag sjukt ont i huvudet hela dagen och i söndags kände jag mig väldigt trött i kroppen. Ändå gick jag på Zumban, jag tänkte att antingen bryter det väl ut eller så händer ingenting...
Det bröt ut!
Så nu har jag varit hemma från jobbet måndag och tisdag, imorgon ska jag försöka pallra mig dit igen så mina kollegor kan gå på inspirationsdag på teatern.
Febern har i alla fall gått över och halsont kan man ju jobba med, det är drygt att vara så trött i kroppen tycker jag.
Nog om sjukdomar!

I lördags var jag till Årsunda på julfest med jobbet, riktigt, riktigt roligt var det!
Riktigt, riktigt gott med julbord också :)
Partypistolerna spelade och vi dansade all night long! (eller till klockan elva)
Tänk att det gick att dansa nykter! Vem hade trott?!
Kanske var jag påverkad av glädjeyran från att ha blivit utsedd till Årets Inspiratör!
En titel jag är riktigt stolt över faktiskt, ploj eller inte, jag blev mycket glad! TACK!!
En fin guldhatt, ett diplom och ett paket fick jag, paketet innehöll MASSOR av bacon! Mina kära kollegor har väl skön humor?


Motiveringen lyder:
" Ändrade vår motion och vår mat
   efter ett träningspass såg vi ut som en tomat
   En tävling ville du ha och skapade en fettfajt
   personalen kanske behövde bli tajt?
   Våra kilon du förgör
   Du är en sann inspiratör"

Fint va??!!

Just ja, jag har ju blivit med ny frisyr också och jag trivs kanon! Jag som tyckte jag fick så mycket komplimanger när jag klippte mig förra året. Det är ingenting mot jag fått nu!
Herregud, jag blir helt generad av alla fina ord!
Många har sagt "det är verkligen DU" och ja det känns faktiskt så också!
Tack snälla ni!

Det var så roligt på salongen när folk kom och tittade på min hög med hår, ingen trodde det var hår från bara en person. Tydligen har jag ganska tjock kalufs :)

 
Nöjd som vanligt när man har varit på bästa salongen Karlavägen 21!
 

3 kommentarer:

  1. Gratulerar till utmärkelsen, va kul!! Sen tycker jag du passar klockrent i nya frisyren, bara där inspirerar du mig till ett besök hos frissan!

    SvaraRadera
  2. Du passar jättebra i din nya frissa :-)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg frisyr! Och grattis till inspiratör-utmärkelsen. :)

    SvaraRadera