torsdag 26 december 2013

Två månader kvar

Nu är det bara två månader kvar till stafettvasan, jag förstår inte hur det ska gå när det aldrig kommer någon snö! Hur ska jag kunna träna skidåkning utan snö?
Någon som har bra tips på övningar som kan vara bra att träna på gymmet inför skidsäsongen?
Idag har jag stått på crosstrainern i 1 timme.
Malin tipsade om att springa med stavar. Måste jag då gå och köpa gångstavar eller kan man använda skidstavarna?
En annan fundering jag har är över klädseln. Hur ska man klä sig när man ska åka skidor? Lager på lager har jag väl förstått. Men hur? Efter understället vad ska på då? Tar tacksamt emot tips!

Jag har varit och tittat ut skidor på Intersport där jag fick bra tips och råd av kunnig personal. Men jag har ännu inte gjort slag i saken och köpt dom. Det bär liksom emot lite grann... Jag väntar tills jag ser att det kommer lite vitt. För visst måste det väl komma nån gång?

Tillsvidare tar jag som sagt väldigt tacksamt emot tips på klädval och träning!

Hoppas ni haft en fin julhelg.
Kram och god fortsättning


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar