lördag 21 december 2013

Making room

Jahapp så åkte jag på magsjuka då. Underbart! Mer plats åt julmaten på tisdag.
Skämt å sido, men för att försöka se det från den ljusa sidan så var det väl bättre att ta den nu i helgen så är det över till jul.

Jag klurar på en nyårskrönika som jag ska delge er snart och inser vilket fantastiskt år jag haft i år.
2013 är verkligen mitt år! Det var ju på tiden :)
Men som sagt, det ska jag delge er senare i år...

Undra vad jag ska hitta på 2014 för att det ska bli ett minst lika fantastiskt år? Kan bli svårt att toppa, men jag kommer garanterat att göra mitt bästa, det lovar jag!

Jag hoppas att många fler med mig gör sitt allra bästa för att göra SITT liv till det liv dom önskar ha!

Gör verklighet av en dröm
Gör en god gärning
Skäm bort dig själv
Ta tag i det där du tänkt på så länge
Ät mer choklad
Börja träna
Byt jobb
Skriv en bok
Umgås mer
Beställ den där resan

Nu ska jag göra något som får mig att må lite bättre...
ta ett varmt bad och tända några ljus och hoppas att jag ska känna mig lite piggare och fräschare efter
det.

Ha en fin helg!
Kram

 
Bild från det allra bästa och största som hände under 2013, som ingenting kan toppa:
 

 
 

 
 

2 kommentarer:

  1. Jag tror du får ett ännu bättre år 2014. Det känns som om du styr ditt liv och har stadig kurs framåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va fint skrivet Lena! Är du med mig och siktar på att göra ditt allra bästa för ett happy new year?

      Radera