torsdag 8 november 2012

Protes?

Tror ni att det går att få protesnacke? Just nu skulle jag vilja byta ut den jag har...kanske amputera till och med...
Det är inte ofta nu för tiden jag klagar på den, men idag är den fan inte rolig! Jag gissar att det har med blåsten igår att göra, för jag hoppas verkligen inte att det har med träningen igår att göra!
Visserligen körde jag axlar och rygg igår, men inte speciellt tungt.

Man brukar ju säga att det finns alltid någon som har det värre...vad menas egentligen med det? Att det skulle kännas bättre då eller? Jag har ju lika ont ändå, fast någon annan har mer ont...
Men vad vi vet är att det blir inte bättre av att gnälla! Det är ju synd, för då hade det ju varit enkelt! :)

Skit samma, ikväll ska jag prova att prata med Malin över Skype, ni vet typ videosamtal i datorn! Cool va?
Nästan som att sitta och prata i samma soffa! Inte bara i telefon, utan vi kan titta på varandra också!

Just nu är Henke ute och går med Ola, jag orkade inte det idag... Jag är glad att jag har hjälp med sånt nu!
Själv ligger jag på rygg i soffan, med vetekudde runt nacken och datorn på magen, Henke har smort in min nacke med liniment! Varmt och gott just nu!

Imorgon är det fredag igen, den här veckan har gått sjukt fort!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar